blog2010-12-13 21:13:46Megjelenítve: 3006
 
Úgy tűnik, a Globus is feltalálta a Büfidús Eszenziszt. Igaz nem annyira gusztustalanul csinálják, mint a Danone, de a lényeg ugyan az. Fognak egy anyagot, és megpróbálják úgy beállítani, mintha annak a jelenlététől sokkal jobb lenne az ő termékük, sőt, a másikban akár nincs is ilyen. Ez igaz is a Danone-ra. Az ő joghurtjaikban is ugyan az van mint a többiben, csak pepitában. A Globus a likopin nevű anyagot emeli ki a ketchupja hátulján. Ezzel próbálnak olyan hatást kelteni, mintha az ő általuk gyártott termék egészségesebb lenne, mint a többi, pedig nem ezen múlik. Likopin például minden normális ketchupban van bőven, csak a többi gyártó nem írta rá a címkére ezt a hozzáértők számára triviális dolgot.
Szerintem ahogy egyre inkább divatos lesz az egészséges étkezés, egyre többen fogják ezt csinálni. Ezzel párhuzamosan viszont továbbra sem divat gondolkodni, úgyhogy ez a marketingfogás be is fog jönni.
http://blog.htmm.hu/link/?id=689
ElőzőFőoldalKövetkező



Hozzászólások:
djula 2010-12-14 08:41:13
igen. és?


htmm 2010-12-14 22:09:03
Nincs és. Csak megállapítás.


vzoli 2010-12-19 10:32:58
Jajj Laci, te túl racionális vagy, hiába a csillagjegyed \"átka\"! A legtöbb ember nem szereti gondolkodással megzavarni a vásárlás örömét. A reklám megmondja mit kő megvenni, ők meg megveszik.


htmm 2010-12-22 21:42:28
Azért most majdnem megkérdeztem, hogy mi az a csillagjegy, de aztán rájöttem. De...ööö...mit is mondtál? ;]





Én a vagyok. Az email címem , de ezt nem muszáj megadnom.
Mennyi egy meg egy? (számmal írd)   
Szerintem: