idegesít2010-01-18 00:04:16Megjelenítve: 13098
 
Na, a Raiffeisennek is sikerült leírnia magát. Egészen a nullára. Mosatanában eléggé sokszor nem elérhető a webes felület (DirektNet a neve), ezt bejelentem, hogy csinálják meg. Legutoljára is kicsit érdekes volt az ügyfélelhárító, de nem volt gáz. De ez a mostani...
Megkérdeztem, hogy neki működik-e. Igen. Nekem nem. De jó, ugyan az a hiba. Legutoljára megállapították, hogy nekik működik, és azt kérték, hogy küldjek képernyőmentést a hibáról. Bár szerintem a "connection was reset" nem olyan hiba, amit nem lehet telefonon elmondani. Kép elkészült, de az email küldés linken csak egy form van, de filet nem lehet oda feltölteni. Tehát ezért én egy emailt szeretnék nekik küldeni, mert a form nem tudja ezt.
-Tudna nekem mondani egy címet, ahova küldhetek emailt akkor?
-Persze, rengeteg cím van. - ezt a szar poént egymás között el szoktuk sütni, de már úgy sem igazán vicces. -Nagyon vicces, én speciel önöknek szeretnék most emailt küldeni.
-Ez a telefonos ügyfélszolgálat, mi telefonos ügyekkel foglalkozunk.
Nabazmeg. Majd akkor emailben megkérdezem, hogy hova kell küldeni emailt nekik. Elmondtam neki a problémámat a formmal.
-Ja, info@raiffeisen.hu.
Elmondtam a véleményemet neki, de kultúráltan. Csak a bankváltást említettem meg neki, meg hogy nyilvánosságra fogom hozni a beszélgetést. Azt nem mondtam, hogy itt a blogban. Szerintem ez alapértelmezett, igazán tudhatná. Erre még mondott valamit, de a percdíj a telefonon sajnos nagyon sok... Úgy sem emlékszem, hogy egyáltalán tettem-e le már telefont beszélgetés közben.
Azt hiszem, újra kell gondolnom a Vodafone ügyfélszolgálatáról a véleményemet. Ők legalább sosem voltak ennyire bunkók.
Tud valaki egy jó bankot?
http://blog.htmm.hu/link/?id=625
ElőzőFőoldalKövetkező



Hozzászólások:
Gergo 2010-01-18 10:22:33
cib nekem eddig müködik faszán. akkor volt egy kis gondom, amikor megkaptam a netkártyát, hogy nem tudtam aktíválni neten. segáz, telefonos üfsz, hamar fel is vették, megnézték, hogy mi hogy van a számlámhoz rendelte, mondta, hogy érdekes, elküldi a számlavezető bankba, hogy javitsák ki, másnap meglesz. igy is lett. de abszolút nem volt bunkó, meg semmi. jaés van egy olyan fiókjuk, ami nyitva van este 8ig!! ez itt pesten nekem kurvanagy előny;]





Én a vagyok. Az email címem , de ezt nem muszáj megadnom.
Hány lába van egy macskának? (betűvel)   
Szerintem: