blog2007-02-04 16:24:58Megjelenítve: 4362
 
Tegnap nem voltam képes értelmesen jegyet kérni. Egy pillalant rövidzárlat, vagy félrenyelt az agyrágó bogár, nem tudom. Minden esetre sikerült kipróbálnom, hogy hogyan reagálnak a hülyékre a pénztárakban (lehet kéne ilyet szándékosan is csinálni). Először Székesfehérvár, MÁV. Kértem egy 33% -os diák retúr jegyet. A pénztáros meg olyan szépen nézett, mintha a nemi szervemet kínáltam volna fel neki. Persze a nem túl kedvesből rögtön vérbunkóra váltott stílusilag. Sebaj, nekem nem fáj. Másodszor BKV pénztár a délinél. Itt meg metróátszállót -ami már nem is létezik- sikerült kérnem szakaszjegy helyett, ezt csak akkor vettem észre, mikor az átszálló árát kérte. Persze elnézést kértem, de azt hittem, hogy kihajol azon a kis résen, elkezd rángatni és jól lebasz. Korrekt. Mind a két hely egyesre vizsgázott így a hülyék kezeléséből. Most már csak azt nem tudom, hogy ezek mit csinálnak, ha egy tényleg hülye odakeveredik: "Kérek egy jegyet" "Hova?" "Hazaaaa!" "Jó, jó, de hol lakik?" "Otthoooon" "És hol az az otthon?" "Pistikéék mellett" Szóval mint a viccben...
Azon meg, hogy megint kellett a BKVnál a panaszkönyvbe írni, meg sem lepődtem. Az automatába beesett apró ki se esett belőle és a kijelzőn sem jelent meg az értéke. Ezesetben hiába ütöttem, csak szép hangot adott ki, százast nem. Itt találkoztam a leghülyébb forgalmistával. Stílusan olyan (a beszéde és a mozgása is), mint a hülyegyereké a viccben. Azért megálltam, hogy ne röhögjem pofán.
http://blog.htmm.hu/link/?id=283
ElőzőFőoldalKövetkező



Hozzászólások:
Még nem van ;[



Én a vagyok. Az email címem , de ezt nem muszáj megadnom.
Mennyi egy meg egy? (számmal írd)   
Szerintem: