blog2010-10-25 20:37:13Megjelenítve: 1720
 
Leszakad a pofám. Megromlott a sör a hűtőben!
http://blog.htmm.hu/link/?id=6811 db komment.



blog2010-10-23 22:13:49Megjelenítve: 1836
 
Tegnap volt a nemzetközi Caps Lock nap.
MEGÜNNEPELTÜK.
Van ennek egy eléggé béna weblapja is, ami most nem elérhető, de a google cachelte.
Éljen, itt egy újabb vicces világnap, amit megünnepelhetünk...
http://blog.htmm.hu/link/?id=6800 db komment.



idegesít2010-10-21 20:53:21Megjelenítve: 9031
 
A múltkori izzókérdés megoldódott. Megoldotta a General Electric: most már a Tungsram cuccok is kínaiak. Ezen kívül még lehet venni szlovák és francia izzót. Remek...
http://blog.htmm.hu/link/?id=6792 db komment.



blog2010-10-17 18:32:48Megjelenítve: 1963
 
Tudom, hogy hiba mindenhol előfordul, de ez akkor is vicces:

"A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Hivatala - az elektronikus ügyiratkezelő rendszerben fennálló, az elektronikus kiadmányozást érintő részleges üzemzavar miatt elektronikus út helyett postai úton - tájékoztatja Önt, hogy..."

Tehát az NMHH Informatikai Szabályozási Igazgatósága (majdnem üzletágat írtam) postán küldi az emailt.
http://blog.htmm.hu/link/?id=6780 db komment.



blog2010-10-12 23:13:14Megjelenítve: 2084
 
Ha már így megdicsértem a drága eont, akkor mondok egy ellenpéldát is: MKB Bank. Felhívnak telefonon, hogy ha a havi átutalást automatikusra állítom, akkor nem csak nem kell foglalkoznom vele, hanem kedvezményt is kapok. Jó, úgy is be akartam menni. Jah, igen! Nem valami véletlenszerű enba hívott, hanem az, akinél kötöttem a szerződést.
Egy bő hét múlva bemegyek, kezemben a sorszám. Meglát aki hívott telefonon: "Mi beszéltünk nem régen telefonon! Jöjjön!" Pedig fél éve arra sem néztem.
Ez valami olyasmi, amit hívhatunk úgy, hogy profi ügyfélkezelés.
http://blog.htmm.hu/link/?id=6774 db komment.



idegesít2010-10-05 22:58:10Megjelenítve: 9440
 
Van az eon. Tudod, az a dilettáns társaság, akik villanyt meg gázt szolgáltatnak. Legtöbbször. Szerencsére a gázos részleg még egészen elfogadható, de a villanyosról ugyan ez már nem mondható el. A sokadik tervezett karbantartás miatt nem volt nem régen villany. Erről egy bedobott fénymásolt fecnin értesítenek, ha szerencséd van megtalálod és rájössz, hogy akkor mindent ki kellene kapcsolni. Persze ez a papír, ami elveszhet. de sebaj, van ezeknek honlapjuk is. Itt rögtön megtudhatjuk, hogy a tervezett üzemszünet bizony a termékük ( http://www.eon-hungaria.com/termekek/tervszeru/ , nézd az urlt). Mondjuk terméknek is szar, mert volt már, hogy a tervezett üzemszünet elmaradt. Minden esetre itt nem volt feltüntetve, hogy nálunk bizony villany nem lesz. Nem baj, van nekik ügyfélszolgálatuk, igaz az nem működik este meg hét végén, tehát én vasárnap este halmozottan hátrányos helyzetű vagyok. Viszont van ám nekik hibabejelentőjük. Felhívom, elmondom, hogy mi a bajom, mondja a nő, hogy nem lesz áramkimaradás. Megemlítem neki a fecnit, akkor megváltozik a véleménye: de, mégis lesz. Mondjuk ezzel az erővel megkérdezhettem volna saját magamtól is, vagy eldönthetem kő, papír, olló, gyík, Spock játékkal is.
Ezt az apró tájékoztatásbeli hibát jeleztem ennek a drága cégnek egy igen ideges hangulatú, de azért nagyjából kulturált levélben. A "Milyen úton tájékoztatják az ügyfeleiket a várható kimaradásokról?" kérdésre korrekt választ küldtek, de arra, hogy a szolgáltatásuknak milyen minőségi paramétereknek kell megfelelnie, illetve arra, hogy szerintük ők normálisak-e nem válaszoltak.
Mondjuk a válasz is érdekes, mert nem említik benne a honlapot. Tehát ezentúl úgy tekintem, hogy nincs nekik, mert ők sem tekintik hivatalos csatornának.
Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a válasz e-mail tárgyának köze sincsen az eredeti levéléhez, nehogy a tárgyról tudni lehessen, hogy miről szól a levél. Végül is egy smileyt is írhatnának, vagy azt, hogy szia. Mint valami picsa.
http://blog.htmm.hu/link/?id=6760 db komment.